Wat zijn de juiste voetbal schoenen die bij mij passen?

Ik kan heel hard schieten maar wat minder snel rennen.

Schoenen tussen de 40 en 80 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt geen reet uit. Je zal echt niet sneller rennen met schoenen die daar voor geschikt zouden moeten zijn.
Powergen
12 jaar geleden
Lol tussen de 40 en 80 euro.. voetbalschoenen van 30 euro bestaan ook.. maar je wilt zeker weer niet te goedkoop zijn he...

Het beste antwoord

Je ziet op de profvoetbalveld veel voetballers op super nieuwe oranje voetbalschoenen spelen. Je zou kunnen kiezen voor de oranje NIKE JR MERCURIAL VICTORY III FG. Een uitstekende en moderne schoen voor slechts € 49,95. Ons zoontje (12 jaar) speelt er mee en schiet en passt hiermee perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat de schoenen niet het verschil maken... (tenzij je aan de wondersloffen van Sjakie kunt komen ;-)) Ik speel zelf altijd op kangeroeleren puma kings, misschien kun je op plutosport.nl kijken voor aanbiedingen, daar bestel ik die van mij altijd. Van 104,95 voor 70-80 euro.