zijn er landen zonder profvoetballers?

Toegevoegd na 16 minuten:
het gaat over de beste competities ter wereld en dan de 1e en de 2e divisie

Toegevoegd na 18 minuten:
de beste competities zijn: italie brazilie rusland nederland belgie oekraine portugal spanje engeland frankrijk en turkije

Toegevoegd na 18 minuten:
de beste competities zijn: italie brazilie rusland nederland belgie oekraine portugal spanje engeland frankrijk en turkije

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
3K

Antwoorden (1)

Er zijn landen zonder profvoetballers, maar ze hebben vaak wel een nationaal team. Andorra bv. die hebben geen profvoetballers die bij United of City spelen. Maar die nemen gewoon amateurs in hun team. Een verdediger van hun is als ik het goed heb zelfs een bakker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nou die Andorrakesiaan Marc Vales schijnt voor het 2e van Zaragoza te spelen, die zal dat toch niet voor niets doen... http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Vales
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vaticaanstad...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
leuk dat ik dat allemaal te weten komt