hoe goed kan de voetbal uitslag worden voorspelt? door welke dieren? of voorwerpen?

want ik weet niet wat ik moet geloven.
de inktvis? of de vogel? ik zag ook iemand met voorspel botjes op tv.
of is dat maar een grapje? wat is er van waar?
waarom laten ze dat zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag. Weet je , ik zag voordat het WK begon een documantaire op de Nederlandse TV . Een verslaggever was door Afrika getrokken op zoek naar voetbal verhalen ( vooral van Afrikanen uit Mali die naar Europa gesmokkeld wilden worden om voor een Europees team te voetballen) .
Op een gegeven moment kwam de verslaggever bij een Afrikaanse tovenaar. Hij wilde na betaling van een geit een Nederlandse speler zegenen. Maar om het hele team te verzekeren van de finale overwinning moest er meer worden geofferd.
Voor vijf runderen ( of waren het er zes ) zou het Nederlandse team winnen. Maar natuurlijk vond de verslaggever het te duur . Zooo Nederlands die reaktie van de verslaggever.

Het beste antwoord

je kan het niet voorspellen,
hoogstens naar gissen
als alles te voorspellen was ,won iedereen elke week de lotto en de toto
en ging er niemand meer dood aan een ziekte die te laat werd ontdekt
ze laten het zien omdat er toch mensen zijn die op wk inzetten in de hoop...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan er zelfs niet naar GIS'sen, helaas. Veel dingen kan ik GIS'sen, maar voetbaluitslagen: no way!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
we zien wel hoe t balletje rolt

Andere antwoorden (10)

Ik heb vanochtend nog in mijn almanak gekeken en die wist met 99,99 % zekerheid te voorspellen dat aan het eind van de avond de uitslag bekend zal zijn.
13 jaar geleden
Je moet er geen een geloven. Niemand kan in de toekomst kijken. Het is gewoon puur toeval.

De inktvis: Rood en geel zijn aantrekkelijke kleuren voor een inktvis, vandaar dat hij vaak Duitsland koos (omdat het een goede club is wonnen ze gewoon vaak) en ook een keer voor Spanje. (Die die avond toevallig won.)

De vogel: Dit wordt niet live uitgezonden op TV, die kunnen dus 2 filmpjes gemaakt hebben. Geen paranormale krachten in het spel dus.

De botjes-vrouw: Er zijn zoveel waarzeggers die denken de wedstrijd te kunnen voorspellen met botjes. Maar naar die voorspellingen wordt later nooit meer gekeken. Of ze het nou goed of fout hebben, er wordt geen aandacht meer aan besteed. (Weken geleden hoorde ik wel zo'n mens zegen dat NL kampioen ging worden, hopen dus!)

En als diertjes al paranormaal begaafd zouden zijn, hopen we maar dat het vogeltje meer krachten bezit dan Paultje, dan wint Nederland inderdaad!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De voetbaluitslag kan niet worden voorspeld. Niet door mens en niet door dier. Wacht maar gewoon op de echte wedstrijd. Als we konden voorspellen zou het niet meer spannend zijn om naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon kijken, dan weet je na afloop de uitslag. Al die voorspellerei is allemaal humbug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die inktvis heeft het nog steeds goed...

Er zullen altijd sceptici blijven, ook zullen er gelovigers bijkomen.
Totdat een voorspeller het fout heeft. Dan zijn er meer sceptici bij gekomen.

Je vraag zal altijd ook antwoorden krijgen van sceptici. Dat hoort er nu eenmaal bij. Je zou ze gaan missen als ze niet zouden antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bal is nog steeds erg rond Gerrit, en daar is eigenlijk alles mee gezegd. Het kan (ondanks al die dieren en voorwerpen), alle kanten op.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze laten het zien omdat mensen nu eenmaal alles vreten wat op TV komt en zeker als het over voetbal en het WK gaat.
Voor wie het maar overtuigend weet te brengen volstaat zelfs nog een kwal in een emmer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan dat heel goed voorspellen: 3-1 voor Nederland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het blijft een gok met een kans 50/50.
Niemand kan het voorspellen... ook paul de inktvis niet die voorspelt heeft dat spanje wint en welke we nu dus heeeeel graag even vergeten.
Iedereen of welke beest welke nu heeft voorspelt dat nederland wint geloven we gewoon heel graag... en mochten ( liever niet) verliezen vergeten we die voorspellingen gewoon weer.
Mochten mens of dier echt zo goed kunnen voorspellen dan zouden de bookies echt allang al failliet zijn verklaard.

Toegevoegd na 3 uur:
Helaas had paul de inktvis ook deze weer goed voorspeld.... toch knap 100% goed voorspeld :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan na afloop meestel wel goed voorspellen. Ik voorspel dat Webb fantastisch fluit en Van Marwijk fantastisch wisselt...als je het vanuit Spaanse zijde bekijkt...