Wat zijn alle mogelijke tegenstanders van feyenoord in de volgende wedstrijd van de Europa League?

nu het zeker is dat feyenoord door is, moeten er wel een paar mogelijke tegenstanders zijn, maar wie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Alle mogelijke tegenstanders zijn de ploegen die reeds geplaatst zijn, nog kans maken op plaatsing en de ploegen die als 3e eindigen in de Champions League groepsfase. De enige ploegen die Feyenoord sowieso niet kan treffen in de eerste ronde van de knock-out fase, zijn ploegen uit hetzelfde land, in dit geval PSV en Ajax.

Voor standen in de Europa League, zie: http://www.liveuitslagen.nl/voetbal/europa/europa-league/stand/