Hoe komen de Turken aan namaak voetbalshirts?

In Turkije zie je vaak namaak voetbalshirts, mijn vraag hoe komen ze hieraan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe weet je dat ze namaak zijn?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Allemaal van Turkije :)
en dan zeggen ze allemaal dat het echt is :p
als je een Turkse vriend hebt vraag hem of hij jou zo,n namaak shirt kan brengen voor jou. schilt een hoop centjes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het invoeren van nepartikelen is strafbaar in Nederland. De douane gedoogd een maximum van 3 artikelen als deze voor eigen gebruik zijn. Het door of voor een ander laten meenemen valt hier niet onder. Kan de douane ook makkelijk vaststellen, bv een andere maat dan diegene die het bij zich heeft. Dus ook geen namaak artikelen als cadeautje voor kinderen meenemen! Degene die met die zaken wordt door de douane aangehouden en wordt vervolgd voor import van namaak artikelen. Dit valt onder de economische delicten en worden veelal bestraft met boetes die tot vele duizenden euro's kunnen oplopen... http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/reisbagage/vanuit_een_niet_eu_land/bijzondere_producten_en_huisdieren/nagemaakte_artikelen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat hier niet over Nederland, Gilles111 ;-)

Antwoorden (1)

Die worden ook vaak in Turkije gemaakt. In Turkije is een grote textiel industrie. Daar maken ze ook origineel. Echter importeren de Turken ook vanuit Azië. Import van fake producten is daar geen probleem.