Wordt er ook weleens shirtjes geruild tussen scheidsrechter en speler?

Tussen spelers onderling zien we het regelmatig gebeuren. Maar een speler die het shirtje van de scheidsrechter wisselt niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of omgekeerd: de scheids die shirtje wisselt met een speler?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Broodjeei: hoe is wat jij zegt 'omgekeerd'? Je zegt precies hetzelfde :'-)
Scheidsrechters horen onpartijdig te zijn en het zou dan ook geen goed signaal afgeven als hij een shirt van een de teams zou hebben.

Antwoorden (1)

Nee, wel wisselen de grensrechters vaak weer met de scheids. Hij haalt dan wel altijd de kaarten eruit voor de administratie. Ook de vierde man wisselt vaak mee. Komt ie thuis met een bezweet shirt, kan hij toch zeggen dat hij nuttig werk verricht heeft.