is er ooit een voetballer geweest die in heel zijn carriere geen een doelpunt maakte?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Reddie
9 jaar geleden
De meeste keepers maken geen doelpunten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt mij van wel, voor een verdediger of keeper zal dat echt niet heel uitzonderlijk zijn.

Antwoorden (3)

Ja hoor, denk bijvoorbeeld maar eens aan Maarten Stekkelenburg.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of Piet Schrijvers, Ed de Goeij, ...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Perfect, 1 voorbeeld en de stelling is weerlegd! +1
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, zelfs keepers zijn vaak niet als keeper begonnen.
En hebben wellicht wel eens op een trainingspartijtje , of een strafschoppen oefening waarbij 2 keepers op elkaar oefenen, met een bal een doelpunt gemaakt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt mij voor de hand liggend om het te beperken tot de betaald voetbal carrière. Kan me niet voorstellen dat er cijfers bekend zijn van een Maarten Stekelenburg in de Fjes..
Alle spelers scoren wel eens op traning maar er zijn spelers die nooit een doelpunt maken in amateurvoetbal