Was Máxima erbij toen Nederland Argentinië versloeg in de halve finale WK dames hockey 2014?

Máxima zal niet aanwezig zijn bij de WK-voetbal semifinale Ned-Arg. Volgens de Telegrof wegens de beladenheid. Nu hebben we dit jaar toevallig ook bij het WK dameshockey een semifinale Ned-Arg gehad. Ik vroeg me af of ze daar dan ook niet bij was.

http://www.telegraaf.nl/telesport/wk-voetbal-2014/22823250/__Maxima_nu_al__zeker__van_finale__.html

9 jaar geleden
in: Voetbal
1.3K

Het beste antwoord

In het programma shownieuws van SBS6 hebben ze het hier toevallig over. Dit al helemaal aan het begin van de aflevering van maandag 7 juli. Hier komt namelijk de vraag naar voren of Maxima voor Nederland of Argentinië zal zijn tijdens het WK voetbal.
Daar zeggen ze dat Maxima ook op het WK hockey was tijdens de wedstrijd tegen Argentinië, maar dat Maxima toen wel minder "uitbundig" oranje-gekleed was. Ze had toen alleen een oranje sjaal om.
Dus ja, Maxima was erbij toen Nederland Argentinië versloeg in de halve finale van het WK dames hockey 2014.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Weet je het zeker?
In de koninklijke agenda staat wel dat ze 18 juni bij voetbalwedstrijd Nederland-Australië aanwezig waren, maar 12 juni staat leeg. https://www.koninklijkhuis.nl/agenda/agenda-archief/pagina-6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dacht ook echt dat ze alleen bij de finales aanwezig waren. Is ook logischer, waarom zouden ze wel de halve finale EN finale vrouwen bezoeken en alleen de finale van de mannen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien omdat het juist tegen Argentinië was (bij voetbal was het te beladen, anders dan hockey). Shownieuws zegt toch echt dat ze daar aanwezig zijn geweest. Als de agenda leeg is wordt het natuurlijk de vraag:
Staat er niets in de agenda om een reden? Of geeft shownieuws verkeerde informatie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarbij komt dat ook de finale van het wk hockey niet in die agenda staat?