Juichen Marokkanen en Turken in Nederland ook als het nederlandse elftal scoort ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom heb je het alleen tegen die 2 moslim landen en niet bv.belgen,italianen..

Antwoorden (10)

Ja als Marokko/Turkistan niet mee doen, zijn ze voor Nederland en zijn ze opeens op en top 'Nederlander'. Maar oooh wee als Marokko mee doet. Dan zie je ze meteen op straat met die groene vlaggen van ze.
Antwoord: Ja maar niet van harte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé Turk en dé Marokkaan bestaan niet. Sommige zullen wel juichen anderen weer niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze voor Nederland zijn misschien wel ja.
Voor hun eigen land zullen ze niet juichen.
Tenminste niet voor het WK, want daar doen beide landen niet mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja waarom zouden ze dat niet doen?
er wonen niet alleen marokkanen en turken in nederland maar ook duitsers spanjaarden italianen belgen
noem maar op
juichen allemaal denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit vertoonde voetbal juicht de 'Hollander' niet eens... (ps. valt de familie van Boulah en Afellay ook onder de 'Hollanders omdat zij voor oranje spelen?)...wat een vraag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige wel, sommige niet.

Nogal een dooddoener, maar ik kan er ook niet meer van maken. Bij mij in de wijk varieert het van Marokkanen en Turken die oranje vlaggetjes op en grote beessies op de hoedenplank in hun auto hebben tot Marokkanen en Turken die zwaar de pest in hebben over het Nederlandse succes en die juichen voor ieder doelpunt dat tégen Nederland wordt gescoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echte voerbal liefhebbers zijn wel , dan juich je
voor elk mooi doelpunt, ook voor die van Nederland.
Natuurlijk wordt er nog uitbundiger gejuicht als het voor
het vaderland is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken een Turkse jongen die in dit WK net zo hard voor Nederland is als wij allemaal. Maar als Turkije ook meedoet, is hij daarvoor, en komt Nederland op de 2e plaats voor hem. Mij lijkt dat helemaal logisch. Hij is zelfs zo sportief om voor Ned. te zijn als Turkije eerder eruit ligt of onsportief speelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diegenen die voetbal kijken en voor nederland zijn wel. Degenen die voor andere landen zijn niet. Ik kan ook van harte naar een wedstrijd kijken en Duitsland steunen, of Roemenie. Het ene land gun je een winst wel en het andere niet. Waarom voor duitsland? Tsja.. Duitse vrouw..

Goeievraag? Nee. niet echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben geen turk of marokaan, en ik juig ook niet voor Nederland, zelfs niet als het land wat ik een warm hart toedraag, eruit ligt, sterker nog ben zelfs in slaap gevallen, op de bank tijdens Nederland Slowakije, dus geloof nou niet dat alle niet nederlanders nou ineens voor oranje zijn. Want daar vergis jij je ernstig in.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het zijn diegene die niet weten waar fc groningen of fortuna sittard hun wedstrijd speelt, en er pas net achter zijn dat de bal rond is het hardste staan te schreeuwen en te toeteren eruitzien alsof ze uit een container met oranje verf zijn gekomen. Supporters die ergens achter staan. Zie je bij de clubs feyenoord ajax psv utrecht Ado ga zo maar door! Mensen die er normaliter geen lor om geven en er zelfs een aversie tegen hebben, maar het nu wel leuk vinden als clown indiaan olifant of zeeuws meisje hup holland te gaan roepen, kun je in hetzelfde rijtje zetten als die marokanen en turken waar jij het over hebt! En wat is er trouwens mis mee met een turk die voor zijn vaderland zou zijn als die mee doet? Ik geloof dat ze in bv canada complete hollandfeesten houden, haring en drop eten en rond rennen op klompen, terwijl vele daar nooit een voet op hollandse bodem hebben gezet!