Is het veramteoord om e-tickets voor Ajax via marktplaats te kopen?

Tegenwoordig moet je zelf je kaartjes uitprinten via internet als je naar een wedstrijd van Ajax gaat. Ik wil graag kaartjes kopen voor een wedstrijd, en die krijg ik an per mail opgestuurd. is het dan niet zo dat die ander de kaartjes ook kan uitprinen en dan gewoon eerder naar het stadion gaan?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het moet uiteraard verantwoord zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2.1K

Antwoorden (2)

Dit kan inderdaad en dan heb je niks. Ik meen zelfs dat dat dergrlijke kaarten naamsgebonden zijn. Dat laatste weet ik echter niet zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en er was toch ook nog iets met een clubcard ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de wedstrijd. Maar zou het niet doen.
Kaarten die je via marktplaats koopt zijn zoiezo illegaal en dus niet slim om te kopen. Verder kunnen deze tickets voor hij ze verkoopt en jij ze hebt gekocht worden geblokkeerd door AJAX zelf omdat ze er achter kunnen komen. Ook loop je inderdaad het risico dat hij ze eerder gebruikt en dus zo naar het stadion gaat en jij daar komt en weer naar huis kan. Ook zijn de kaarten inderdaad naamsgebonden maar daar word niet zo heel streng op gecontroleerd. Wel is het slim om gewoon via AJAX.nl te kopen. Je bent iets duurder uit maar hebt wel een plaatsje waar je van zeker bent.