hoe werkt de puntentelling bij de groepen tijdens het wk?

Ik dacht iets van 3 punten als je wint, maar hoe dan verder?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
7K

Het beste antwoord

3 punten als je wint, 1 bij gelijkspelen 0 als je verliest
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
He, dank je wel voor je snelle antwoord! Nu kan ik de lijst bij gaan werken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kort en duidelijk! Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Er is eerst een poule fase waarin de beste 2 ploegen door gaan naar de knock-out fase waarbij het niet meer om punten gaat. vanaf de knock-out fase is het winnen of verliezen. dit gaat door tot de finale. Het hele schema staat op de onderstaande site.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2014