Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke site kan ik live voetbal kijken?

Ik wil FC Barcelona - Real Madrid zien waar kan ik dit zien? Op welke site? Ik wil er best voor betalen het hoeft niet perse gratis maar ik weet niet waar ? Helpp!!!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Heb een website gevonden! Veel plezier ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier kun je live kijken. ook kun je er een abonnement nemen voor digitale televisie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download (gratis) het programma sopcast. In het programma kun je al vele zenders bekijken. Mocht je juiste zender er niet tussen staan, ga dan naar www.livetv.ru/en
op die website kun je dan icm met sopcast alle voetbalwedstrijden kijken waar een camera bij in de buurt is. Werkt gegarandeerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje laat, maar alvast voor een volgende keer.
Bij veel digitale tv-aanbieders kun je een pay-per view aanvragen, zo heb ik de vorige classico besteld bij ziggo. Een kwartier voor de wedstrijd begint moet het kastje aanstaan, dan zorgen zij ervoor dat je beeld krijgt, prima beeld en gewoon op tv (meestal 5,95 per wedstrijd).

Mocht je geen digitale tv hebben, maar wel een computer, dan kun je de wedstrijd via www.sport1.nl bestellen. Doe dit wel op tijd ('s morgens direct), want als het een classico betreft, dan zit het virtuele stadion vaak een paar uur voor aanvang al vol en kun je geen code meer kopen.
(sport 1 rekent uit mijn hoofd ongeveer 5 euro voor een wedstrijd)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een heel pak mogelijkheden vind je via "google" onder bvb. football tv live streaming.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Firstrowsports.tv is de beste, en helemaal gratis! Je hoeft niets te downloaden.

Meestal heeft firstrowsports.tv wel goed beeld met Nederlandse commentators, maar ook soms wel wazig beeld, met buitenlandse commentators.

Ook is het mogelijk om rugby, hockey, basketball en nog meer sporten live te zien.

Sopcast is geen aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding