Wat voor gebaar maakt Demy de Zeeuw steeds wanneer hij gescoord heeft?

Is het een hartje, of is het een gebaar van een of ander geheim genootschap?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Een hartje.

quote:
In navolging van Urby Emanuelson, Pa Modou Kah en Gregory van der Wiel liet zondag ook Demy de Zeeuw een hartje zien bij het juichen. 'Voor een speciaal iemand', verklapte hij maandag in Voetbal Insite.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is nog eens een antwoord! Ik mag nog geen plusjes geven, anders had je hem van me gehad. Een beste antwoord zit er wel in :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, maar alle credits gaan naar Google hoor :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan ook nog geen plusje geven -.- anders had je er 1 gekregen

Andere antwoorden (3)

Een hartje voor zn liefje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is allen maar reclame voor eredivisie live met de muziek: it must be love. :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zijn liefje maakt hij een hartje. Daarmee wil hij tegen haar zeggen(dat weet zij alleen) dat hij vanavond ook bij haar zal scooren.