Wat kost een seizoenskaart nou voor Vitesse?

Kan je dan gratis naar elke wedstrijd? En als je extra mensen wilt meenemen hoe gaat dat dan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.8K

Het beste antwoord

zie onderstaande afbeelding.

http://www.vitesse.nl/informatie

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh ja, je overige vragen: een seizoenskaart is persoonsgebonden en geeft alleen jou toegang tot de betreffende wedstrijd. Je mag alleen iemand anders meenemen als je een kaartje voor die iemand anders koopt. Die zal dan waarschijnlijk niet naast je kunnen zitten, omdat de seizoenskaarthouders vaak vaste plaatsen hebben.

Toegevoegd na 2 minuten:
oh en het geld uiteraard alleen voor thuiswedstrijden. Voor uitwedstrijden moet je nog gewoon een kaartje kopen als je de wedstrijd wilt bijwonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Indien de aanvraag een jeugdseizoenkaart betreft, tevens aankruisen wat van toepassing is 0-12 jaar, € 75,- 13-16 jaar, € 100,-
De prijzen voor seizoenkaarten vanaf 17 jaar variërt tussen €160,- en €400,-.

Als je dit bedrag betaalt kan je naar iedere wedstrijd het komende voetbalseizoen. Je mag alleen één ''extra mens'' meenemen als je minder valide bent.