ik ga dit shirt kopen, weet iemand of ie echt is en hoe kan je dat zien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Echt wat? Het is een echt shirt, maar bedoel je een merk ofzo?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
als je 't kunt dragen is het een echt shirt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je een shirt koopt in de webshop van die club dan is ie echt. Op marktplaats, ebay etc. zijn meestal namaakshirts (zeker als de prijs lager is dan van de shirts uit de webshop van die club).

Het beste antwoord

Hij is niet echt. Zoals hierboven is aangegeven, het heeft geen "Clima Cool" label erop staan. Het etiketje aan de binnenkant van het shirt kan ook aangeven of het een echte is of een nepperd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt een nepperd aangezien je niet zo'n etiket op de buitenkant ziet van dat het origineel is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is geen echte, in een van de onderste hoeken moet een soort van stickertje staan waarop staat "Official Adidas Product" of het tekentje van Adidas in het zilver.