Mag ik m'n schoolfoto gebruiken voor een pasfotoregistratie bij Vitesse?

Ik wil graag een pasfotoregistratie bij Vitesse doen zodat ik naar uitwedstrijden kan. Ik vroeg me af of ik hier m'n schoolfoto voor mag gebruiken van vorig schooljaar, of dat het echt z'n foto moet zijn voor bijv. je rijbewijs (niet lachen, haren achter je oren etc.)

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Omdat het eerste antwoord erg onduidelijk is geef ik een nieuw antwoord:

Je moet voor een uit wedstrijd (minmaal 1 week ervoor, dus niet de dagen ervoor) een foto laten maken, dat kan op maandag van 12.00 tot 18.00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur in de MijnVitesse aan de Jansbinnensingel 19. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen! De pasfoto moet minimaal één week voor de uitwedstrijd worden gemaakt, anders kun je de uitwedstrijd niet bezoeken.

Hiermee registreer je je, bij volgende uitwedstrijden hoef je geen foto meer te maken totdat ze je laten weten dat je je opnieuw moet laten registreren.

Als je niet in staat bent om op die tijden hierboven langs te komen is het ook mogelijk om een formulier te downloaden. Dit formulier kun je invullen en opsturen naar Vitesse Fanservice. Je moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een recente kleurenpasfoto meesturen met het formulier.

Dit formulier kun je hier downloaden: http://www.vitesse.nl/uploads/Pasfoto%20registratie%20formulier.pdf en voor dit formulier volstaat een recente kleurenpasfoto dus als jouw schoolfoto gekleurd is en niet van een aantal jaar geleden dan is die ok. Je hoeft hier geen officiële pasfoto voor te gebruiken zoals op paspoort/rijbewijs. Het kan wel dat ze alsnog de pasfoto afkeuren als jij een pet draagt of iets anders waardoor niet duidelijk is dat JIJ het bent.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee volgens de website van vitesse is dit niet toegestaan omdat de foto maximaal één week oud mag zijn.

Pasfotoregistratie
Voor het maken van een foto kun je maandag van 12.00 tot 18.00 uur en van dinsdag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 uur terecht in de MijnVitesse aan de Jansbinnensingel 19. Vergeet niet je legitimatiebewijs mee te nemen! De pasfoto moet minimaal één week voor de uitwedstrijd worden gemaakt, anders kun je de uitwedstrijd niet bezoeken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie:moet zijn minimaal één week voor de uitwedstrijd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Indien je niet de mogelijkheid hebt om langs te komen in de Fanzone is het ook mogelijk om een formulier te downloaden. Dit formulier kun je invullen en opsturen naar Vitesse Fanservice. Je moet een kopie van een geldig legitimatiebewijs en een recente kleurenpasfoto meesturen met het formulier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is het antwoord nu? Ja of nee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antwoord is nee, maar dat klopt niet. Op basis van laatste aanvulling mag je volgens mij toch wel concluderen dat je ook een foto van langere tijd terug kunt sturen, ook al mag dit eigenlijk niet.