Uitgaande van dat het van de grasmat af moet gebueren: zeg nooit "nooit", maar de totale hoogte van de ArenA is 72 meter, zeg dat de breedte van de mat ook 72 meter is, dan zou je de bal in een hoek van 45 graden het leer het stadion uit moeten jassen... lijkt mij niet.

http://www.conbit.nl/Page/307195_toegang-tot-de-dak-constructie-van-de-amsterdam-arena.aspx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste Boyd,

Ik denk wel degelijk dat het mogelijk is om de bal uit de Amsterdam Arena te schieten. Spelers met de schotkracht van bijvoorbeeld Hulk kunnen deze afstanden en hoogtes gemakkelijk bereiken. Dus ik denk wel zeker dat je de bal uit de Amsterdam Arena kan schieten.

Groetjes,

Pieter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Roberto Carlos zou het mogelijk kunnen lukken,met zijn schot van 170 km./pu.dus onmogelijk lijkt het me niet.dus is het wellicht mogelijk.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je uit de Arena schieten, dan moet het schot te erg omhoog
gericht zijn om heel hard te kunnen schieten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hard schieten heeft NIETS te maken met ver schieten.
niko
11 jaar geleden
tja,t zou zomaar kunnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je begrijpt blijkbaar niet hoe het werkt, een keeper die gewend is uit zijn handen ver te schieten heeft meer kans om dit voor elkaar te krijgen dan iemand die zomaar hard tegen een bal kan trappen.
niko
11 jaar geleden
er zijn meer dingen die ik niet begrijp,toch kunnen ze.dus dat heeft niets met elkaar te maken Pele.
Als je Sergio Ramos heet en een penalty neemt, is dit mogelijk ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de arena is best wel hoog maar volgens mij kan het wel met een speler die hard kan schieten lijkt het mij te kunnen