Hoe kan het dat ik op dezelfde voetbalschoenen opeens blaren krijg?

Hallo iedereen, ik voetbal al jaren op Nike mercurials. Nu werd het tijd voor een nieuwe kleur, wel het zelfde model volgens mij! Ik heb nu dezelfde maat alleen een andere kleur. Na 1 training heb ik opeens last van een blaar aan mijn hiel, alleen mijn rechterbeen! Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 30 seconden:
P.S Zijn ze nou te klein of te groot.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Antwoorden (2)

Dat komt gewoon omdat ze nog nieuw en dus stugger zijn.
Blaar behandelen, en gewoon verder voetballen lijkt me de beste optie.

Jouw vraag klopt dus feitelijk niet, want het zijn niet dezelfde schoenen, het zijn andere schoenen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet je nieuwe schoenen nog inlopen, daarom heb je nu waarschijnlijk een blaar.
Of heb je andere sokken aan?