Vrije trap terugspelen naar eigen doelgebied, de bal gaat over de doellijn, telt dat als goal of is het een corner?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mag je een vrije trap terugspelen naar eigen doelgebied? Volgens mij mag de keeper hem dan in ieder geval niet in zijn handen nemen maar dat staat er nog los van.

Antwoorden (6)

Dan is het een goal. Een eigen doelpunt wel te verstaan.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Een loepzuivere eigen goal, helaas
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie ook de bal over de doellijn trapt, gewild of niet, eigen speler of tegenstander het is een geldig doelpunt.
Zelfs uw doelman kan een goal maken in zijn eigen doel.
0-1 voor de tegenspelers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of 0-2 of 1-2 of een andere stand XD
Goal ! Alles wat zonder overtreding over de doellijn gaat telt als een doelpunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als de bal binnen de palen over de doellijn rolt,is het een goal.buiten de palen is het een corner.
11 jaar geleden
licht eraan wat voor vrije trap, directe vrije trap, ja dan telt ie, indirect, alleen als de bal nog 2x is aangeraakt