wat zit in bidon van nederlands eftal (voetbal ) ?

Het viel mij op dat deze voetballers allemaal bidon drinken, maar wat zit eigenlijk in dat bidon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Gezien het feit dat ze als het warm is de inhoud van die bidon ook vaak over hun hoofd spuiten ga ik er vanuit dat de bidons gewoon water bevatten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon water ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Water of sportdrank.
Water om af te koelen, sportdrank voor de suikers. Dit zijn snelle suikers zoals druivensuiker, dat snel opgenomen wordt voor extra energie.

Al denk ik dat er bij dit EK weinig in zat, gezien het spel ;)