Waar word Real madrid - APOEL 4 april uitgezonden?

Ik zag op NED3. dit :

ederland 3 & Z@pp 04-04-2012 20:40 - 21:38

NOS UEFA Champions League: 1ste helft
Liveverslag van de eerste helft van de wedstrijd Chelsea - Benfica (commentaar: Jeroen Grueter) of Real Madrid - Apoel (commentaar: Philip Kooke). Presentatie ter plaatse (vanuit Londen of Madrid): Jack van Gelder.

Dus Chelsea - Liverpool OF...Real madrid- Apoel??

hoezo Of?? ik wil de wedstrijd van Real madrid zien, en ik heb geen Sport 1 ofzo alleen kabel TV.. dus NEd 1 2 3, etc.

ik hoef geen livestreams ofzo via een laptop...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (2)

Het programma voor woensdag 4 april, 20.15 uur is CHELSEA-BENFICA.
Commentaar: Jeroen Grueter
Analyse: Ronald Waterreus en Youri Mulder
gevolgd door een samenvatting van
Real Madrid - APOEL Nicosia

Aangezien Real Madrid zich door de 0-3 uitoverwinning reeds geplaatst heeft, wordt deze wedstrijd alleen in Spanje zelf live uitgezonden. Nederland, Belgie, Duitsland, Eurosport niemand heeft deze wedstrijd op haar programma. Sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klopt wat kafka zegt,
Je zou alleen real Madrid kunnen zien via een live stream.

De link hiervan (ook al wil je het niet, je kan real alleen via een live stream kijken) www.firstrowsports.eu