Waar word Real madrid - APOEL 4 april uitgezonden?

Ik zag op NED3. dit :

ederland 3 & Z@pp 04-04-2012 20:40 - 21:38

NOS UEFA Champions League: 1ste helft
Liveverslag van de eerste helft van de wedstrijd Chelsea - Benfica (commentaar: Jeroen Grueter) of Real Madrid - Apoel (commentaar: Philip Kooke). Presentatie ter plaatse (vanuit Londen of Madrid): Jack van Gelder.

Dus Chelsea - Liverpool OF...Real madrid- Apoel??

hoezo Of?? ik wil de wedstrijd van Real madrid zien, en ik heb geen Sport 1 ofzo alleen kabel TV.. dus NEd 1 2 3, etc.

ik hoef geen livestreams ofzo via een laptop...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het programma voor woensdag 4 april, 20.15 uur is CHELSEA-BENFICA. Commentaar: Jeroen Grueter Analyse: Ronald Waterreus en Youri Mulder gevolgd door een samenvatting van Real Madrid - APOEL Nicosia Aangezien Real Madrid zich door de 0-3 uitoverwinning reeds geplaatst heeft, wordt deze wedstrijd alleen in Spanje zelf live uitgezonden. Nederland, Belgie, Duitsland, Eurosport niemand heeft deze wedstrijd op haar programma. Sorry.

Het klopt wat kafka zegt, Je zou alleen real Madrid kunnen zien via een live stream. De link hiervan (ook al wil je het niet, je kan real alleen via een live stream kijken) www.firstrowsports.eu

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100