Kan je als 15 jarige nog op voetbal en kan je dan nog prof worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
3.7K

Het beste antwoord

Dat kan, maar dan moet je waarschijnlijk heel veel trainen. Maar volgens mij gaat het ook om talent en dat heb je of dat heb je niet ;)
Dus ik denk dat het wel kan ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Jawel, maar of je ook prof wordt, ligt er aan hoe hard je je best doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan je best prof. worden als je ergens wordt "gezien/gescout".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 15 zit sinds dit jaar op voetbal en mijn trainer zij dat er een scout langskomt dus ja je kan nog een profvoetballer worden maar dan moet je goed je best doen en kijk naar Toornstra van ADO die is op zijn 20e ontdekt maar had in het begin moeite met het niveau
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan wel, maar is natuurlijk hankelijk van dibgen als talent en je huidige kwaliteiten.
Een mooi voorbeeld is
Douglas Franco Teixeira(als ik het goed schrijf). Hij heeft tot zijn 16e nooit bij een club gezeten maar speelt nu bij fc Twente. Het kan natuurlijk altijd. Je moet voor jezelf zien uit te vogelen of het reeel is.