Kan je de kuip binnenkomen als je van iemand anders een seizoenskaart leent?

Ik heb van een vriend van mij 5 seizoenskaarten te leen gekregen
Maar ik dacht dat dit naamsgebonden is...
Dis mijn vraag is: kan ik deze seizoenskaarten gewoon lenen en krijg ik hier geen problemen mee???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
7.8K

Het beste antwoord

Nee, seizoenskaarten zijn overdraagbaar. Je mag dus naar binnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit op mijn phone, kan dus niet aanvullen. Dit is dus een bron
"
De houder van een seizoenkaart kan op vertoon van zijn kaart alle competitiethuiswedstrijden bezoeken. Ook heeft een seizoenkaarthouder gratis toegang tot de openingswedstrijd van het seizoen, vaak tegen een gerenommeerde tegenstander. De seizoenkaart is niet persoonsgebonden, en is dus overdraagbaar. Is de kaart echter geblokkeerd (omdat de houder wellicht een stadionverbod heeft) dan is de seizoenkaart niet overdraagbaar.
"

Andere antwoorden (1)

Nee, ze zijn persoonsgebonden maar je kan ze ook uitlenen. Het is niet dat je dan niet binnenkomt. Anders zou je bijvoorbeeld als je 2 kaarten hebt de hele tijd met dezelfde 2 personen moeten gaan..