Welke wedstrijden speelden Zuid-Korea onder leiding van Guus Hiddink op het wk 2002?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Zuid korea speelden tegen;
Polen, Verenigde staten en Portugal in de poule. Poule D.

Ze gingen door naar de knock-outfase en speelden toen tegen;
Italie waar ze met 2-1 wonnen.

Kwartfinale; tegen Spanje 0-0 na 120 min speeltijd, het werd penalty's schieten; het werd 3-5 voor Zuid-Korea.

Toen tegen Duitsland in de halve finale die verloren ze met 0-1

Toen mochten ze tegen Turkije voor de strijd om de derde plaats, die verloren ze met 2-3

Toegevoegd na 2 minuten:
Elke wedstrijd was onder leiding van Guus Hiddink, hij was de bondscoach.