Je kan de play offs op www.livefootballstream.net bekijken.
als er 4 linken staan klik nooit op de laatste ena laatste kan geloof ik wel.(maar die heb ik (bijna)nooit.)
Ik kijk daar altijd Ajax wedstrijden!
(je bent toch hoop ik wel voor Ajax hé?)

Toegevoegd na 2 minuten:
je hoeft nergens voor te betalen of te downloaden,
vaak is het geen nederlands commentaar. maar soms wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit kan op tv, op het inernet, in het stadion etc.

Probeer eens op youtube te zoeken naar de wedstrijden die je wilt zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een abonnement hebt voor bijvoorbeeld Sport1 kan het zijn dat je ze daarop kan bekijken en anders kan je het op deze manier doen. (Gratis)

Stap 1. Download SopCast, een gratis programma. http://www.sopcast.org/

Stap 2. Installeer SopCast.

Stap 3. Bezoek deze site op de dag van de play-offs: http://www.rojadirecta.me/ en je ziet dan vanzelf de wedstrijd van bijvoorbeeld: Portugal - Bosnië staan en daar klik je op en dan wordt er een scherm geopend op je SopCast en kan je dus live de wedstrijd volgen.

Hopelijk heeft dit je vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je handig bent, dan kun je de stream ook naar je vlc-media player leiden, waardoor je de wedstrijd full screen kunt bekijken ipv in het kleine sopcast schermpje.
+