Hoeveel minuten speel je in een helft als je in de A-junioren 2de klasse speelt met voetbal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1K

Antwoorden (6)

45 minuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon 45 minuten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
45 minuten per helft. In de f begin je met twintig minuten en iedere keer dat je een leeftindscategorie hoger gaat komt er 5 minuten per helft bij.
Niveau maakt helemaal niks uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A-45 minuten B- 40 minuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon 45 minuten, kijk maar hoe dat is ingedeeld:
F: 20 minuten
E: 25 minuten
D: 30 minuten
C: 35 minuten
B: 40 minuten
A en alles wat daarna komt: 45 minuten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de f-jes spelen meetal zon 20 tot 25 minuten daarna bouwt het op per 2 jaar komt er 5 minuten bij dus is de A speel je 45 minuten