Ik zou heel graag van voetbalspelers een voetbalshirt of een schoen willen hebben weet jij/u hoe ik daar aan kan komen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door een paar miljoen euro te bezitten?

Antwoorden (5)

Stuur een email naar een club of ga naar een training van een team
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had na het WK een T-Shirt opgestuurd naar de KNVB voor Bert van Marwijk met een briefje erbij of hij hem wou signeren. Ik kreeg de week daarna het shirt terug met handtekening en 2 kaartjes voor het voetbalmuseum!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat is wel netjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg mooi!!
Maar heb je hun daar van te voren nog over gemaild of gebeld?
Spelers hebben extra kleding. Met name op het einde van het seizoen geven zij die weg. Meestal geven ze die aan mensen die dat dan gevraagd hebben. Zorg dus dat je bij een stadion gaat staan en vraag aan een speler als hij naar binnen loopt of je zijn shirt mag hebben. Als hij zegt: 'Die heb ik nog nodig.' dan vraag je of je het shirt op het einde van het seizoen mag hebben.

Bij NEC is voor de zomervakantie al het gedragen én nieuwe materiaal verkocht, omdat er dit seizoen een nieuwe hoofdsponsor is. Ik heb nu de voetbalbroek ban Babos :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan shirtjes met handtekeningen kopen op bv marktplaats. Van het nld elftal en clubs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag in de fanshop of zij niet iets kunnen regelen .