Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zou heel graag van voetbalspelers een voetbalshirt of een schoen willen hebben weet jij/u hoe ik daar aan kan komen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door een paar miljoen euro te bezitten?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Stuur een email naar een club of ga naar een training van een team
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had na het WK een T-Shirt opgestuurd naar de KNVB voor Bert van Marwijk met een briefje erbij of hij hem wou signeren. Ik kreeg de week daarna het shirt terug met handtekening en 2 kaartjes voor het voetbalmuseum!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat is wel netjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is erg mooi!!
Maar heb je hun daar van te voren nog over gemaild of gebeld?
Spelers hebben extra kleding. Met name op het einde van het seizoen geven zij die weg. Meestal geven ze die aan mensen die dat dan gevraagd hebben. Zorg dus dat je bij een stadion gaat staan en vraag aan een speler als hij naar binnen loopt of je zijn shirt mag hebben. Als hij zegt: 'Die heb ik nog nodig.' dan vraag je of je het shirt op het einde van het seizoen mag hebben.

Bij NEC is voor de zomervakantie al het gedragen én nieuwe materiaal verkocht, omdat er dit seizoen een nieuwe hoofdsponsor is. Ik heb nu de voetbalbroek ban Babos :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan shirtjes met handtekeningen kopen op bv marktplaats. Van het nld elftal en clubs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag in de fanshop of zij niet iets kunnen regelen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding