Football Club
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dit voor een ongemotiveerde zwakzinnige min...
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit was makkelijk scoren. Goed gedaan bamibal!
En ja ik heb al een heel lijstje met mensen die hier alleen maar komen om op dat duimpje naar beneden te klikken. Soort fetisjisme denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord dat klopt gewoon.
Die minners,,dat zijn in mijn ogen mensen die zelf een ander niks gunnen.
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De f komt van Football van het engelse wordt voetbal, en de c staat voor Clubb van het nederlandse woord club
Ik ken een club waar de afkorting FC "Fusie Club" betekend.
Bij FC Lisse is dat het geval bijvoorbeeld. Destijds zijn daar 2 clubs "Lisser Boys" en "Sportclub Lisse" samengegaan.
Dus in veel gevallen zal het dus "Football Club" betekenen maar je ziet het, het hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En ook hier een goed antwoord.
Klopt, FC kan ook Fusieclub betekenen.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of Female Condom.
http://www.acronymfinder.com/FC.html
bamibal
12 jaar geleden
Haha, nooit van Female Condom Twente gehoord.
Bij FC Twente staat het voor Football Club. Maar Fusie Club kan ook als er FC voor staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk Football Club maar ligt er echt aan in welke zin je het gebruikt.