Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb morgen een voetbalsportdag. Is het overdreven om een voetbaltas mee te nemen?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
als jij die mee wilt nemen, dan neem je die mee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik herken me zo erg in jouw vraag! Ik was altijd erg onzeker, maar geloof me, als jij hem nodig hebt gewoon mee nemen, niks van andere aantrekken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je een voetbaltoernooi ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je dan bij een voetbalvereniging of op school?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goh, waar een mens zich al druk om kan maken....

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Nee, het zou niet slim zijn om die tas thuis te laten. Je hebt die tas toch voor het voetballen... gebruik hem er dan voor!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Natuurlijk niet! Zo lijk je een prof voetballer! Zorg ook voor een mooie trainingspak! En je bent er klaar voor! Ze gaan je zien als een egte prof!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor helemaal niet. het laat zien dat je sportief bent. als mensen er wat van zeggen hebben ze toch gewoon pech. jij heb tenminste niet je viese kleren in een schooltas zitten.
succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hem mee geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, natuurlijk niet. Dat komt sportief over, veel plezier :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou natuurlijk wel vreemd zijn als iedereen met een normale tas komt, ook anderen die op voetbal zitten, dus zou het met hen ff overleggen. Maar overdreven is het zeker niet, ongeacht wat anderen doen! Eigenlijk gewoon doen dus;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon doen. Je hebt een voetbalsport dag, neem aan dat het buiten is, dan neem je toch gewoon je voetbalspullen mee waar ze in horen, lijkt me? Als anderen zo chaotisch willen zijn dat ze het in hun gewone tas stoppen of in een plastic tas, dan is dat hun probleem. Ieder zijn eigen ding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon die tas meenemen hoor, je hoeft je echt niet te schamen.
Bij een tenniswedstrijd gebruiken ze toch ook een tennistas!
Gewoon ervoor gaan!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding