Waar staat "ik zie alles" voor op de shirts van FC Twente supporters?

ik hou niet van voetbal, ik vind alleen de bloopers enzo leuk, maar ik vroeg me af...
waar staat dat "ik zie alles" voor op de t-shirts? uitspraak van de trainer? of wat?
btw, ik ben zeg maar de maagd van voetbal, dus kom niet met dingen die alleen echte voetballers weten

Toegevoegd na 54 seconden:
http://www.rtvoost.nl/images/T3/Origineel/91264.jpg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (3)

Onderaan het shirt stond ook nog dubbel omdat ze toen de dubbel konen krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt neer op dezelfde uitspraak: ''Ik zie dubbel''
omdat ze de beker én de schaal konden krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit refereert naar de voetbaluitspraak "de dubbel winnen".

Dit t-shirt is op de markt gekomen nadat FC Twente de KVNB-beker had gewonnnen. 2 weken na deze finale moest Twente tegen, wederom, Ajax spelen. Deze keer was dat echter voor het kampioenschap. Wanneer Twente dus ook deze wedstrijd gewonnen zou hebben, dan hadden ze dus "de dubbel" gewonnen, de beker en het kampioenschap. Vandaar de tekst op deze t-shirts.

Jammerlijk genoeg voor Twente hebben ze helaas verloren van Ajax, dus ging het kampioenschap aan hun neus voorbij.