De beste jongen is de realiteit uit het oog verloren. Door zijn talent op voetbalgebied heeft hij nooit zichzelf écht moeten ontwikkelen en hierdoor doet hij onverstandige dingen. Het is beschamend te zien dat hij die dartpijltjes gooide op de jeugdspelers die overigens niet eens veel ouder zijn dan dat hij is. Het enige verschil is dat hij €100.000 per week verdient en zijn €400.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Hij heeft wel meer rare streken de laatste tijd.
Geen idee wat er met hem aan de hand is, misschien een beetje grootheidswaanzin!!
Maar ik denk dat ze hem snel genoeg beu zijn daar!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja genialiteit en dwaasheid ligt vaak dicht bij elkaar. De beste jongen kan geweldig voetballen maar in zijn bovenkamer zit hier en daar een draadje los naar mijn mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is gewoon gek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is gewoon gek? Wat is daar gewoon aan? Antwoord heeft duidelijk geen toegevoegde waarde daarom min 1.