Mijn zoontje van bijna 3 wil graag nu al bij een voetbalclub. Waar in Amsterdam kan dat?

Hij is altijd met zijn bal in de weer en best al behendig voor een bijna 3-jarige. Hij stroomt over van enthousiasme en wil graag al bij een club. Maar we vernamen dat 4 jaar het vroegste zou zijn.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
ronron1212
8 jaar geleden
Dat kan pas van af het 5 levensjaar en niet eerder.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Ronron1212,
Op best veel plaatsen kan je al vanaf 4 jaar op voetbal, maar dan
speel je nog geen echte wedstrijdjes.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou gewoon eens contact opnemen met een club in de buurt. Amsterdam is nogal groot namelijk. Die club kan je vast vertellen wat de mogelijkheden zijn. Vaak is vanaf 4 jaar wel e.e.a. mogelijk, maar vóór die leeftijd is mij niet bekend. Maar misschien is er wel iets mogelijk!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als ik met Google zoek op "voetbal peuters amsterdam" zie ik wel e.e.a. staan. Mogelijk zit daar wat tussen.

Het beste antwoord

Hoewel hij nog geen wedstrijden kan spelen, kan hij al wel degelijk één keer in de week een uurtje trainen. Dit is mogelijk bij de Guppentraining die AMVJ aanbiedt, speciaal voor kinderen onder de zes jaar. Vanaf zijn zesde (of wellicht al eerder) zou hij daar bijvoorbeeld kunnen aansluiten bij de F'jes. Zie bron voor meer info.