Weet iemand hoe het precies werkt met de rugnummers van Heineken?

Hoe krijg je zo'n shirt? Op de site staat het heel onduidelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Heineken introduceert Heineken Rugnummers. Een bijzondere campagne waarbij iedereen bij aanschaf van een kratje Heineken, het speciale Rugnummer-shirt met daarop een uniek nummer krijgt.

Dus kratje bier gaan halen!!

Toegevoegd na 49 seconden:
Door dit nummer op facebook.com/Heineken te koppelen aan het persoonlijke Facebook-profiel, heeft elke voetballiefhebber dagelijks de mogelijkheid om tickets voor wedstrijden van Oranje te winnen. Het enige wat Oranje-fans daarvoor moeten doen is het uploaden van een foto of video van een legendarische supportersactie