is het nederlands elftal wel eens enorm afgemaakt in deze eeuw?

dus minimaal 5 - 0 in de jaren 2000 tot nu

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Nee, in de jaren 2000 tot nu is Nederland nooit enorm afgemaakt.
De grootste nederlaag was 3-1 tegen verschillende tegenstanders (o.a. Tsjechie & Italie).

De grootste nederlaag ooit bedroeg 12-2 in 1907 tegen Engeland.

http://www.voetbalstats.nl/grverliesnedxi.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kan niks vinden: kijk maar naar mijn link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WK finale 1974. Vraag maar aan je vader...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ten eerste, de wk finale was in 1974, dus niet na 2000.
Ten tweede was het maar 2-1 en dus bij lange na niet de 5-0 waar vraagsteller om vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En ten derde het waren Duitsers.
Qua wedstrijden denk ik niet, maar het wk 2002 was toch wel een enorme aanfluiting toen we niet eens gekwalificeerd waren met bijna hetzelfde sterrenteam als op de wk 1998 en de ek 2000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben na 2000 wel soms verloren maar nooit met hele grote cijfers