Wat gebeurd er met een voetbal als die het stadion uit wordt geschoten?

Soms in een wedstrijd gaat er wel is een bal het stadion uit.
Nu weet ik dat ze bij de meeste clubs heel zuinig zijn op de ballen. Dus gaat er serieus iemand die bal halen of wordt die gewoon door een voorbijganger meegenomen? En wie is er eigenlijk aansprakelijk als er dan bijvoorbeeld een ruit breekt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het in de Arena is komt de bal waarschijnlijk in het Guinness book of Records!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb jij weer gelijk in! Helaas is niet ieder stadion in Nederland zo groot! Hah

Het beste antwoord

Als er ballenjongens zijn dan zullen die op zoek gaan, de
kans dat de bal teruggevonden wordt is klein.
Hij zal ( de bal ) door een voorbijganger meegenomen
worden.
Als er door een bal een ruit breekt, dan is de club hiervoor
aansprakelijk, meestal zijn zij hiervoor verzekerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal zijn er grote parkeerterreinen om een stadion heen, dus mocht de bal uit het stadion vliegen, dan is de kans inderdaad erg klein dat je deze nog terugvind. Volgens mij gaan er dan ook geen mensen zoeken.