Welke Profkeepers gebruiken fingersave keepershandschoenen?

ik wil het graag weten (ik hoop Buffon!)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.7K

Antwoorden (3)

Gezien het feit dat Puma Fingersave handschoenen op de markt brengt met de naam Buffon lijkt het me aannemelijk dat Buffon deze handschoenen gebruikt.

http://cgi.ebay.ch/Puma-Fussball-Handschuhe-buffon-neu-Finger-Save-Gr-7-/270622339355
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn absoluut geen Profkeepers die fingersave handschoenen gebruiken. Is de grip op de bal minder. En het stompen van de bal gaat minder gericht.

En het feit dat Puma handschoenen onder naam van Buffon uitbrengen, is slechts uit commercieel belang. Hier verdienen beiden partijen geld aan.
Als je zelf langer keeper bent en meer ervaring krijgt in het veld gooi je deze fingersave handen al snel aan de kant van het veld en doe je het liever zonder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van der Sar (Man U) en onze maarten (Ajax- Ned elftal) dragen ze hieronder een korte inleiding met hun over de fingersave

De Adidas FS Allround is een professionele top wedstrijdhandschoen met E6S (Extreme Supersoft) foam voor extreme grip tijdens alle weersomstandigheden. Deze keepershandschoen is voorzien van fingersave en een Climacool Systeem voor optimale ventilatie, draagcomfort en vochttransport. Verder is deze keepershandschoen voorzien van een elastische bandage met klitteband sluiting.
Topkeepers als Edwin van der Sar en Maarten Stekelenburg zijn lovend over deze keepershandschoenen. "Een goede prestatie leveren begint bij het aanschaffen van goed materiaal", aldus van der Sar.