Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je met 4 aces achter elkaar een game wint zonder een een punt tegen te krijgen bij tennis. is daar een naam voor?

en gebeurt het wel is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tennis
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar is geen extra naam voor. Het wordt geschaard onder "love-game", omdat de tegenstander geen punt heeft gemaakt (zie bovenstaande discussie). Maar geen speciale c.q. andere naam dus.

Overigens heeft Stepanek tegen Rochus eens (ik meen ergens in 2006) 8 aces op rij geslagen. Uiteraard verdeeld over zijn eigen twee servicegames ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=vkxDcA4qnsA

Dat gebeurd wel eens. Geen idee hoe het heet.

Let op na de derde ace slaat de ballenjongen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grappig, zat net hetzelfde filmpj te kijken. wel jammer dat de laatste op de 2de serve is. idealiter zouden ze dus ook alle vier op de eerste serve zijn.
da's een lovegame en dat betekent hier beslist niet "liefdesspelletje".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hier staat geen naam voor zoals voetbal als men 3 keer achter elkaar scoort.
en ja het komt wel voor, zelf speel ik op 3 niveau en mijn service één van mijn sterkste slagen,waarmee ik weleens een game alleen maar aces heb geslagen.
Geen naam voor wel leuk om mee te maken,deprimerend voor de tegenstander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding