Wel of niet extra bonus als je geplaatst bent en dat ook waar maakt?

Als je bij tennis 1e, 2e of 3e geplaatst bent en je haalt die plaats ook, zou er dan een extra bonus aan vast zitten? Kan dit nergens exact terugvinden.

Toegevoegd na 3 dagen:
Volgens vrienden van mij -die competitie spelen- gebeurd dit wel maar niet in het openbaar. Weet iemand daar iets over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis
1.1K

Het beste antwoord

Nee, daar is geen bonus voor.
Het heeft ook met je rang op de wereldlijst te maken. Bijvoorbeeld Caroline Wozniacki staat 1ste geplaatst op de wereldlijst, dus in de toernooien zal zij 1ste geplaatst staan. Maar daar gelden geen bonus punten voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee, daar krijg je geen extra bonus voor.

Die plaatsingslijst is er alleen voor om bij het publiek aan te geven, wat de verwachtingen zijn van een bepaalde speler.

De speler krijgt uiteraard wel gewoon prijzengeld.