Waar kan ik gratis binnen tafeltennis (pingpong) spellen in Amsterdam?

Ik heb mijn eigen hele balen en tennis racket.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tennis
3.3K
Antoni
11 jaar geleden
Voor het spelen van tafeltennis is een tafeltennisbatje handiger dan een tennisracket.
Amadea
11 jaar geleden
Wat is je leeftijd? Het is vast nog wel mogelijk in jeugdhonken.
anneliez
11 jaar geleden
buurthuizen misschien

Antwoorden (1)

Voor gratis spelen kun je het beste informeren bij een buurthuis in je eigen omgeving.
In Amsterdam Zuid-oost (Holendrecht) kun je bijvoorbeeld ook gratis tafeltennissen, maar misschien is dat wel te ver uit jouw buurt. Als voorbeeld geef ik hierbij wel de website.