welk racket heb je nodig als je 14 jaar bent en 1.57 groot ?

ik had een kinder racket van babolat, maar hoor van veel mensen dat dat racket te klein voor mij is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis
1.3K

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je tennisles hebt, dus kun je dit het beste aan je tennisleraar vragen. Die weet exact wat goed voor je is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De tip die ik meekreeg: let erop dat als je de racket juist vasthebt, je wijsvinger en duim elkaar net niet raken. En let er dan op dat de top van de racket de grond niet raakt als je slaat. Het is een kwestie van passen en meten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is veertien jaar en ik denk dat hij beter advies kan inwinnen dan zelf gaan experimenteren. Het kost allemaal al genoeg.
Neem dan een racket die volwassenen gebruiken, doe maar weer van Babolat, en dan de racket Nadal.
Babolat is een goeie merk.