Wie heeft de Roland Garros gewonne Nadal of federer en met hoeveel punte verschil

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tennis

Antwoorden (6)

Nadal heeft gewonnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met hoeveel punten! - van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij
Nadal, met 3 tegen 1 in sets. 7-5, 7-6, 3-6 en 6-1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rafael Nadal heeft gewonnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7-5 7-6 5-7 6-1 en Nadal heeft gewonnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nadal the king of roland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan nu het enige echte antwoord op de vraag: Nadal heeft inderdaad gewonnen, daarnaast vroeg je naar het aantal punten. Federer heeft er 130 gemaakt en Nadal 143. Het verschil was dus 13 punten in het voordeel van Nadal. Dat het in tennis uiteindelijk om gewonnen sets gaat klopt, maar dat was hier niet de vraag.

Succes!
Bert