Wordt een schaatser ook gediskwalificeerd wanneer deze tweemaal achter elkaar een buitenbocht schaatst?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, de reglementen geven aan dat bij een verkeerde wissel een schaatser wordt gediskwalificeerd. Twee keer de buitenbaan rijden is ook een verkeerde wissel.

Ja, Het overkwam Jan Bols in 1971, waardoor hij geen Europees kampioen werd.

Ja zeker, dan doe je niet wat je moet doen. Je volgt de regels niet dus diskwalificatie. Het is ook om te voorkomen dat 2 schaatsers in de zelfde baan zitten.

ja

ja ! Want dan hou je je niet aan de afstand.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100