Mag je helemaal geen eten en drinken meenemen naar Thialf?

Morgen gaan we naar Thialf, zijn uren onderweg en willen eten en drinken meenemen maar mag dat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Schaatsen
8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh? Meenemen mag altijd, alleen geldt soms de regel dat je het niet mee naar binnen mag nemen. Maar als je uren onderweg bent mag je in de trein/auto gewoon eten en drinken natuurlijk...

Antwoorden (3)

In het huishoudelijke reglement van het Thialf wordt daarover niets vermeld, dus neem ik aan dat het is toegestaan. Je mag er alleen niet roken en geen huisdieren meenemen.
13 jaar geleden
waarom zou dat niet mogen? ik eet en drink daar altijd dus dat mag wel hoor..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon er vlakbij, en ik heb er wel eens geschaatst, maar ik heb nooit iemand gezien die wel iets mee had genomen. Maar ik vind wel dat dat mag, want er staat ook nergens een bordje waarop staat dat dat niet mag (geloof ik). Maar op de website staat er ook niks over.