Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik de begroting van hockeyclub Bloemendaal op internet?


Ik ben er geen lid. Ik kan uiteraard een bestuurder of ander lid vragen maar dat is wat omslachtiger. Vandaar de vraag of het op internet staat

5 jaar geleden
in: Hockey
3.6K
Amadea
5 jaar geleden
Onder de ledeningang van die club? https://team.lisa-is.nl/?u=hcbloemendaal.nl

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op donderdag 27 september 2018 heeft de algemene ledenvergadering van de hockeyclub Bloemendaal plaatsgevonden. Op de agenda stonden de vaste agendapunten zoals het verslag van de secretaris, het financieel verslag van het afgelopen seizoen en de begroting voor het al lopende seizoen.
De begroting, mits deze op internet staat, kun je waarschijnlijk alleen lezen als je lid bent van de club door in te loggen met je lidnummer.
Op zondag 6 januari 2019 vindt een bijzondere Algemene Leden Vergadering plaats om 15.30 in het clubhuis. Deze vergadering hangt samen met het tussentijds aftreden van de commissaris senioren en het voorgenomen aantreden van de nieuwe commissaris senioren. Je zou vooraf aan de vergadering aan het Bestuur kunnen vragen of je inzage mag hebben.
Vraag anders een kopie van de begroting via een e-mail aan de secretaris van de club.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding