Stag fietsklem

Hoe monteer ze zo'n stag fietsklem?
Ik heb op internet gekeken, het enige dat er staat is makkelijk te monteren, geen gebruiksaanwijzing ofzo. Het is zo'n klem voor je hockeystick.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hockey
2.6K

Antwoorden (1)

zo te zien zet je deze gewoon aan je voorvork vast dus boven of onder je dynamo. dit zit het zelfde vast als een fietsbel ofzo. je zet het gewoon klem op je voorvork. en daar kan je je stick weer in klemmen.