Naast het veld kan ik iedereen afdribbelelen en op het veld lukt dat dan niet meer. Hoe komt dit? En wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Hockey
1.5K

Antwoorden (1)

Dat overkomt meer mensen.
Ik heb getennist en tijdens het trainen kon ik geweldige ballen slaan, hard m'n forehand en 'slice' met m'n backhand. Op zaterdag speelden wij 'competitie' heel gezellig uit en thuis en na de de thee/borrel weer naar huis en je dan afvragen waarom heb ik verloren, waarom kon ik die bal niet pakken, WAAROM??

Omdat je tijdens de training ontspannen bent en speelt voor de lol! Een competitie wedstrijd .. daar kwam meer bij kijken .. je verstand, hoe goed zou diegene zijn, kon ik haar aan? en daardoor de zenuwen.

Kortom het zit "tussen je oren"...

Wat kun je er aan doen? Blijven trainen, goed trainen, net zo lang tot het een automatisme wordt .. niet nadenken maar doen. Zodra je gaat nadenken, ga je de fout in, want je weet al dat je het kunt, waarom dan nog nadenken?

Trainen..trainen..trainen.. eindeloos trainen en niet nadenken! maar doen.

Succes ermee!