Wordt bij hockey meisjes B in de topklasse gefloten door bondsscheidsrechters?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
2K

Het beste antwoord

Het zou kunnen. De Jeugdwedstrijden die gefloten worden door een bondsscheidsrechter worden aangewezen, afhankelijk van de wedstrijd en de scheidsrechter maar vooral ook van hoeveel scheidsrechters ze hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt dat zelf nakijken op de site van de KNHB. Boen in de balk bij Arbitrage, daar kun je kiezen uit districten en als je in district zuid zit klik je dit aan . Dan zie je aan de linkerkant met rode letters een hele rij staan. Hier staat aanwijzingen tussen. Klik hierop en je kunt kiezen uit zaal veld jeugd en senioren. Vaak is het zo dat het afhankelijk is van de beschikbaarheid van de bonds op die dag.
Let wel als je nu gaat kijken staat er niets ingevuld bij de aanwijzingen omdat het herfstvakantie is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk het nog niet. ik denk wel dat het goede onpartijde scheidsrechters zijn maar bondsscheidsrechters denk ik nog niet want anders zouden die er zo ontzettend veel moeten zijn en dat is bijna onmogelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
onpartijde=onpartijdige