Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt bij hockey meisjes B in de topklasse gefloten door bondsscheidsrechters?

Zie vraag

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hockey
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zou kunnen. De Jeugdwedstrijden die gefloten worden door een bondsscheidsrechter worden aangewezen, afhankelijk van de wedstrijd en de scheidsrechter maar vooral ook van hoeveel scheidsrechters ze hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt dat zelf nakijken op de site van de KNHB. Boen in de balk bij Arbitrage, daar kun je kiezen uit districten en als je in district zuid zit klik je dit aan . Dan zie je aan de linkerkant met rode letters een hele rij staan. Hier staat aanwijzingen tussen. Klik hierop en je kunt kiezen uit zaal veld jeugd en senioren. Vaak is het zo dat het afhankelijk is van de beschikbaarheid van de bonds op die dag.
Let wel als je nu gaat kijken staat er niets ingevuld bij de aanwijzingen omdat het herfstvakantie is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk het nog niet. ik denk wel dat het goede onpartijde scheidsrechters zijn maar bondsscheidsrechters denk ik nog niet want anders zouden die er zo ontzettend veel moeten zijn en dat is bijna onmogelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
onpartijde=onpartijdige
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding