Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Ja waarom niet, alleen wat wil je doen zonder stick? Het enige wat je kan doen is een overtreding maken, dus dat is gewoon nutteloos.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik ga rennen, laat ik altijd mijn ( USB ) stick in de PC zitten. Gaat prima!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag.
Maar of t zin heeft?
Je mag trouwens niet de stick van een ander (over)pakken want dan maak je een overtreding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het zou best mogen, maar waarom zou je dat ooit willen doen in een wedstrijd?!! als je trouwens perongeluk je stick laat vallen tijdens het hockey spelen spelen de spelers meestal gewoon door dus ik zou het niet proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij hockey word het meestal afgefloten en word het vervolgens gezien als overtreding

Toegevoegd na 1 minuut:
maar het hoeft niet. als je bijv. aan de andere kant van het veld staat en je legt je stick neer, wat is dan het probleem?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij mag dit niet. Regel 9.1: "Spelers die in het veld zijn moeten hun stick in de hand hebben...". Maar je kan sowieso weinig doen zonder stick.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding