Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand een goeie hockey techniek???

ik speel heel hoog hockey ik wil nog hoger komen weet iemand een goeie techniek ik zou het erg warderen als jullie mij antwoord geven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hockey
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zorgen dat je in het eerste komt en heel fanatiek trainen. Oefen thuis ook technieken in de tuin (Nu even lastig) Gewoon veel pingelen. Weet niet of je een hond hebt, maar ik deed dat altijd met de hond, die probeerde de bal te pakken, en dan kan jij goed oefenen.
Verder is het goed om veel te gaan kijken naar top hockey, daar leer je veel technieken van. Geef het ook aan, aan je trainers dat je ver wilt komen, wie weet kunnen zei wat voor je betekenen.
Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schoenen gaan dragen met nog hogere noppen. Speel je gelijk een stuk hoger. Je zult zelf moeten ontdekken,welke techniek voor jou het geschiktst is. Dat ligt ook aan je bouw,snelheid en behendigheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je de dubbele versnelling al beheerst?
Dat is bijvoorbeeld een van de toptechnieken van spelers als Teun de Nooijer en Jamie Dwyer.
Ik weet niet bij welke club je in welk team je op welk niveau speelt?
Anders heb ik nog wel wat anders voor je.
Ook veel EHL Hockey kijken, doe ik ook altijd helpt altijd!

gr.

Maurits Berger
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding