Heeft iemand tips hoe ik een goede sleep-push op goal kan doen?

Met hockey, ik weet al dat je een kruispas ervoor moet doen en met je linkervoet beginnen ong 15 cm van de bal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hockey
1.9K

Antwoorden (2)

Kijk heel veel naar andere verschillende sleeppushes op goal. Geen een sleeppush is hetzelfde de één doet 3 stappen de andere meer of minder, de één blijft heel laag bij de grond de ander niet enz. enz. Dus oefen heel veel en kijk welke techniek jij fijn vindt. In het begin kun je ipv hockeyballen tennisballen gebruiken, daarna kun je echte hockeyballen gebruiken en daarna jeu de boules ballen voor de extra kracht die je dan opbouwd. Zodra je de jeu de boules ballen met een boogje op de plank pusht, kun je met hockeyballen in de kruising pushen. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb eigenlijk niet veel meer toetevoegen.
Door te oefenen, te oefenen en te oefenen zal je hem steeds beter onder de knie krijgen. Gaat ie niet lekker tijdens het oefenen? Doe hem dan iets langzamer en kijk waar de fout zit en herstel de fout.

Veel succes ermee!